وبلاگ اجتماعی

جدیدترین و به روزترین محتوا از سرتاسر وب

وبلاگ اجتماعی

جدیدترین و به روزترین محتوا از سرتاسر وب

سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک یکی از بهترین شیوه های تبلیغات و تبلیغات بصری می باشد. شما اغلب با یک انیمیشن کوتاه چند ثانیه ای به مراتب چندین برابر سریع تر قادر به معرفی خود و یا محصولات خود و یا حوزه کاری خود خواهید بود.حال ممکن است این ویدیو یک استوری اینستاگرام باشد و یا ویژه پست اینستاگرام باشد و یا حتی برای پخش از طریق تلویزیون و … در نظر گرفته باشید.

شاید فکر کنید یک تیزر به‌ راحتی و فقط با چند کلیک ساخته‌ می‌شود. البته در ظاهر هم دقیقاً هر کسی چنین مفهومی را برداشت می‌کند چون بسیاری از افراد هرگز مراحل تولید موشن گرافیک را از نزدیک ندیده‌اند. بنابراین پیشنهاد می کنیم ابتدا با انواع مختلف موشن گرافیک و انیمیشن های تبلیغاتی آشنا شوید.

سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک رسمی

این نوع از تیزرها ویژه تبلیغات رسمی، اخبار و اطلاعیه ها هستند و صرفا از گفتار و تلفظ های رسمی در آنها استفاده می گردد.

سفارش موشن گرافیک اسلایدری

اگر کار شما یک سفارش اسلایدری است بهترین گزینه پیدا کردن عکس‌های زیبا یا گرفتن عکس‌ها توسط خود شما و سپس معرفی آنها به ماست. در این حالت، از جلوه‌های تصویری زیبا برای طراحی تیزر و تعویض عکس ها استفاده می شود.

سفارش موشن گرافیک داستانی و دارای سناریو

این دسته از تیزرها کلاً با دو دسته قبلی متفاوت‌اند. شخصیت‌های داستانی مهم‌ترین عنصر در این سفارش موشن گرافیک هستند. در این نوع از تیزرها، جزئیات خیلی مهم هستند. هر شخصیتی که ساخته می‌شود دقیقاً باید مورد تائید مشتری باشد پس قبل از اینکه سفارشی ثبت نمائید حتماً نمونه‌های آماده که از قبل وجود دارند را پیشنهاد بدهید تا متوجه سلیقه و رنگ‌بندی شما مشتری گرامی شویم. شاید یک مرد در ذهن مشتری شما فردی ریش و سبیل دار باشد ولی شما فکر کنید یک نفر کت‌وشلوار پوشیده خیلی جذاب‌تر به نظر می‌رسد. مرحله‌به‌مرحله پیش بروید تا بعد از پایان کار به مشکل برنخورید. به عبارتی بسیار عالی خواهد بود اگر سناریویی که در ذهن دارید را با جزییات به تیم طراحی ما منتقل نمائید تا طراحی و پیاده سازی گردند. در فرم سفارش می توانید کلیه توضیحات موردنیاز خود را به تفصیل شرح دهید.

این مقاله مجموعه ای از انواع مختلف موشن گرافیک را بررسی می نماید. همچنین این ایده را به شما می دهد که چه نوع کارهایی را می توانید انجام دهید یا حتی برای آن تلاش کنید. در این مقاله ، ما سبکهای مختلفی را پوشش نخواهیم داد ، بلکه دلیل و مثالهای مربوط به هر نوع فیلم را توضیح خواهیم داد.
قبل از شروع کار می خواستم تعریف خود را از موشن گرافیک به اشتراک بگذارم. بعداً پستی در این باره خواهم نوشت. موشن گرافیک جایی است که انیمیشن و طراحی گرافیکی با یکدیگر ملاقات می کنند. گرافیک متحرک و انیمیشن قطعاً در بعضی از نقاط قابل تعویض است. شناخت اصول اولیه هر رشته شما را به یک موشن گرافیست ماهر و بهتر تبدیل می کند.

موشن گرافیک با هدف معرفی

این چیزی است که من آن را راحت تر هضم می کنم. این اهداف متنوعی دارد و می گویم یکی از کاربردهای رایج در موشن گرافیک است. فیلم های توضیح دهنده روند یا شرایط پیچیده ای را طی می کنند. سپس از انیمیشن برای تجزیه فرآیند در تکه های قابل کنترل که تصویر کامل را نشان می دهد استفاده می کند. این راهی برای کمک به افراد است که از لحاظ عاطفی با مارک شما ارتباط برقرار کنند زیرا می توانید داستان سرایی را به این مجموعه بیاورید.
در این روز و سن افراد به طور کلی تنبل هستند. حتی من هستم ، من خیلی ترجیح می دهم به دنبال جستجوی اطلاعات مختلف در وب سایت ، در مورد یک محصول باشم. یک ویدیو می تواند فروش / محصول شما را به یک داستان عاطفی و جذاب زیبا تبدیل کند که خط پایین شما را افزایش می دهد.

موشن گرافیک و کاربرد آن در بازاریابی محصول

این می تواند در بخش ویدیوی توضیح دهنده جای بگیرد ، اما من آن را تفکیک کردم تا انواع روش های استفاده از موشن گرافیک ها را نشان دهم. توضیحگر روی یک مفهوم تمرکز دارد و این روی موضوع یک محصول متمرکز است. یک روش عالی برای نه تنها گفتن داستان در مورد محصول شما ، بلکه می تواند نحوه استفاده از محصول خود را به شما نشان دهد. برخی از محصولاتی که ما استفاده می کنیم پیچیده هستند و نیاز به توضیح کمی دارند. موشن گرافیک می تواند به صورت دیجیتال یا فیزیکی کمک کند.
دوست دارم وقتی به محصولی برخوردم و متوجه می شوم که ویدیویی در مورد آن دارد. معمولاً ترکیبی از فیلم واقعی زندگی با گرافیک حرکت است.
قادر به ساختن نمونه های اولیه شما یک مهارت خوب است که می تواند به شما و تیم شما شفافیت دهد. من از تکنیک های گرافیک حرکت من استفاده کرده ام تا به دیگران کمک کنم درک کنند که چگونه یک منو باید آن را تحریک کند یا اینکه چگونه باید داخل یا خارج شود.
این دسته می تواند با بازاریابی محصول همپوشانی داشته باشد. می توانید یک ویدئوی گرافیکی کامل با UI محصولات خود ایجاد کنید. این استفاده کمتر از گرافیک های حرکت شناخته شده است. انیمیشن UI به ویژه هنگام صحبت با توسعه دهندگان هنگام واگذاری دارایی می تواند بسیار مفید باشد.
همچنین روشی عالی برای بهبود رابط کاربری شما. من دیده ام که در آن شما روی آیکن ها شناور هستید و آنها شروع به تحریک کردن می کنند. یک نماد انیمیشن رایگان از http://animaticons.co/ تنظیم شده است و وب سایت آنها نشان می دهد که چگونه می توان از آیکون های متحرک استفاده کرد.

موشن گرافیک و آرم ها

این واقعاً می تواند به برند شما کمک کند که بالاتر از بقیه باشد. من عاشق عبارت "Design to Delight" هستم. من مطمئن نیستم که کجا آن را شنیده ام ، و اگر می دانید لطفا به من اطلاع دهید. موشن گرافیک از طراحی و در این حالت طراحی لوگو لذت می برد. آوردن آن شادی نشان دهنده مثبت بودن برای برند شما خواهد بود.

موشن گرافیک و فیلمهای کوتاه

در اینجا فکر می کنم انیمیشن و موشن گرافیک در اینجا قابل تفکیک هستند. من موشن گرافیک را در فیلم های کوتاه در نظر می گیرم که آنها ساده تر و عناصر طراحی هستند. در مقابل انیمیشن که معمولاً حاوی شخصیت های دقیق تر است. نقل قول زیر با الهام از کتابی تحت عنوان "داستان متحرک" از لیز بلیزر ساخته شده است.
آنچه در مورد موشن گرافیک بسیار حائز اهمیت است این است که به شما امکان می دهد وارد دنیایی شوید که فقط شما می توانید تصور کنید.
نمونه بارز این فیلم فیلمی به نام پروانه ها توسط جردن اسکات است.

موشن گرافیک و ارائه ها

نرم افزاری مانند keynote به شما امکان می دهد حرکتی را به متن و تصاویر ارائه خود اضافه کنید. حتی نمودارها یا مفاهیم متحرک می توانند به جذاب تر شدن یک نمایش کمک کنند. من در صورت لزوم جعبه های متحرک را برای ارائه ایجاد کرده ام. این نیز استفاده از گرافیک های حرکتی کمتر شناخته شده است ، اما همین مهارت ها نیز کاربرد دارند.

موشن گرافیک و اینفوگرافیک

برای تأکید بر اطلاعات مهم ، می توانید نمودارها و عناصر اینفوگرافیک را تحریک کنید. همچنین می تواند به افراد کمک کند که ابتدا اطلاعات را بخوانند. ایجاد انیمیشن برای اینفوگرافیک های تعاملی می تواند برای تجربه جذاب کلیدی باشد. موشن گرافیک می تواند به تحکیم چگونگی وقوع انیمیشن کمک کند.

مطالب مرتبط :

سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک یکی از بهترین شیوه های تبلیغات و تبلیغات بصری می باشد. شما اغلب با یک انیمیشن کوتاه چند ثانیه ای به مراتب چندین برابر سریع تر قادر به معرفی خود و یا محصولات خود و یا حوزه کاری خود خواهید بود.حال ممکن است این ویدیو یک استوری اینستاگرام باشد و یا ویژه پست اینستاگرام باشد و یا حتی برای پخش از طریق تلویزیون و … در نظر گرفته باشید.

شاید فکر کنید یک تیزر به‌ راحتی و فقط با چند کلیک ساخته‌ می‌شود. البته در ظاهر هم دقیقاً هر کسی چنین مفهومی را برداشت می‌کند چون بسیاری از افراد هرگز مراحل تولید موشن گرافیک را از نزدیک ندیده‌اند. بنابراین پیشنهاد می کنیم ابتدا با انواع مختلف موشن گرافیک و انیمیشن های تبلیغاتی آشنا شوید.

سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک رسمی

این نوع از تیزرها ویژه تبلیغات رسمی، اخبار و اطلاعیه ها هستند و صرفا از گفتار و تلفظ های رسمی در آنها استفاده می گردد.

سفارش موشن گرافیک اسلایدری

اگر کار شما یک سفارش اسلایدری است بهترین گزینه پیدا کردن عکس‌های زیبا یا گرفتن عکس‌ها توسط خود شما و سپس معرفی آنها به ماست. در این حالت، از جلوه‌های تصویری زیبا برای طراحی تیزر و تعویض عکس ها استفاده می شود.

سفارش موشن گرافیک داستانی و دارای سناریو

این دسته از تیزرها کلاً با دو دسته قبلی متفاوت‌اند. شخصیت‌های داستانی مهم‌ترین عنصر در این سفارش موشن گرافیک هستند. در این نوع از تیزرها، جزئیات خیلی مهم هستند. هر شخصیتی که ساخته می‌شود دقیقاً باید مورد تائید مشتری باشد پس قبل از اینکه سفارشی ثبت نمائید حتماً نمونه‌های آماده که از قبل وجود دارند را پیشنهاد بدهید تا متوجه سلیقه و رنگ‌بندی شما مشتری گرامی شویم. شاید یک مرد در ذهن مشتری شما فردی ریش و سبیل دار باشد ولی شما فکر کنید یک نفر کت‌وشلوار پوشیده خیلی جذاب‌تر به نظر می‌رسد. مرحله‌به‌مرحله پیش بروید تا بعد از پایان کار به مشکل برنخورید. به عبارتی بسیار عالی خواهد بود اگر سناریویی که در ذهن دارید را با جزییات به تیم طراحی ما منتقل نمائید تا طراحی و پیاده سازی گردند. در فرم سفارش می توانید کلیه توضیحات موردنیاز خود را به تفصیل شرح دهید.

این مقاله مجموعه ای از انواع مختلف موشن گرافیک را بررسی می نماید. همچنین این ایده را به شما می دهد که چه نوع کارهایی را می توانید انجام دهید یا حتی برای آن تلاش کنید. در این مقاله ، ما سبکهای مختلفی را پوشش نخواهیم داد ، بلکه دلیل و مثالهای مربوط به هر نوع فیلم را توضیح خواهیم داد.
قبل از شروع کار می خواستم تعریف خود را از موشن گرافیک به اشتراک بگذارم. بعداً پستی در این باره خواهم نوشت. موشن گرافیک جایی است که انیمیشن و طراحی گرافیکی با یکدیگر ملاقات می کنند. گرافیک متحرک و انیمیشن قطعاً در بعضی از نقاط قابل تعویض است. شناخت اصول اولیه هر رشته شما را به یک موشن گرافیست ماهر و بهتر تبدیل می کند.

موشن گرافیک با هدف معرفی

این چیزی است که من آن را راحت تر هضم می کنم. این اهداف متنوعی دارد و می گویم یکی از کاربردهای رایج در موشن گرافیک است. فیلم های توضیح دهنده روند یا شرایط پیچیده ای را طی می کنند. سپس از انیمیشن برای تجزیه فرآیند در تکه های قابل کنترل که تصویر کامل را نشان می دهد استفاده می کند. این راهی برای کمک به افراد است که از لحاظ عاطفی با مارک شما ارتباط برقرار کنند زیرا می توانید داستان سرایی را به این مجموعه بیاورید.
در این روز و سن افراد به طور کلی تنبل هستند. حتی من هستم ، من خیلی ترجیح می دهم به دنبال جستجوی اطلاعات مختلف در وب سایت ، در مورد یک محصول باشم. یک ویدیو می تواند فروش / محصول شما را به یک داستان عاطفی و جذاب زیبا تبدیل کند که خط پایین شما را افزایش می دهد.

موشن گرافیک و کاربرد آن در بازاریابی محصول

این می تواند در بخش ویدیوی توضیح دهنده جای بگیرد ، اما من آن را تفکیک کردم تا انواع روش های استفاده از موشن گرافیک ها را نشان دهم. توضیحگر روی یک مفهوم تمرکز دارد و این روی موضوع یک محصول متمرکز است. یک روش عالی برای نه تنها گفتن داستان در مورد محصول شما ، بلکه می تواند نحوه استفاده از محصول خود را به شما نشان دهد. برخی از محصولاتی که ما استفاده می کنیم پیچیده هستند و نیاز به توضیح کمی دارند. موشن گرافیک می تواند به صورت دیجیتال یا فیزیکی کمک کند.
دوست دارم وقتی به محصولی برخوردم و متوجه می شوم که ویدیویی در مورد آن دارد. معمولاً ترکیبی از فیلم واقعی زندگی با گرافیک حرکت است.
قادر به ساختن نمونه های اولیه شما یک مهارت خوب است که می تواند به شما و تیم شما شفافیت دهد. من از تکنیک های گرافیک حرکت من استفاده کرده ام تا به دیگران کمک کنم درک کنند که چگونه یک منو باید آن را تحریک کند یا اینکه چگونه باید داخل یا خارج شود.
این دسته می تواند با بازاریابی محصول همپوشانی داشته باشد. می توانید یک ویدئوی گرافیکی کامل با UI محصولات خود ایجاد کنید. این استفاده کمتر از گرافیک های حرکت شناخته شده است. انیمیشن UI به ویژه هنگام صحبت با توسعه دهندگان هنگام واگذاری دارایی می تواند بسیار مفید باشد.
همچنین روشی عالی برای بهبود رابط کاربری شما. من دیده ام که در آن شما روی آیکن ها شناور هستید و آنها شروع به تحریک کردن می کنند. یک نماد انیمیشن رایگان از http://animaticons.co/ تنظیم شده است و وب سایت آنها نشان می دهد که چگونه می توان از آیکون های متحرک استفاده کرد.

موشن گرافیک و آرم ها

این واقعاً می تواند به برند شما کمک کند که بالاتر از بقیه باشد. من عاشق عبارت "Design to Delight" هستم. من مطمئن نیستم که کجا آن را شنیده ام ، و اگر می دانید لطفا به من اطلاع دهید. موشن گرافیک از طراحی و در این حالت طراحی لوگو لذت می برد. آوردن آن شادی نشان دهنده مثبت بودن برای برند شما خواهد بود.

موشن گرافیک و فیلمهای کوتاه

در اینجا فکر می کنم انیمیشن و موشن گرافیک در اینجا قابل تفکیک هستند. من موشن گرافیک را در فیلم های کوتاه در نظر می گیرم که آنها ساده تر و عناصر طراحی هستند. در مقابل انیمیشن که معمولاً حاوی شخصیت های دقیق تر است. نقل قول زیر با الهام از کتابی تحت عنوان "داستان متحرک" از لیز بلیزر ساخته شده است.
آنچه در مورد موشن گرافیک بسیار حائز اهمیت است این است که به شما امکان می دهد وارد دنیایی شوید که فقط شما می توانید تصور کنید.
نمونه بارز این فیلم فیلمی به نام پروانه ها توسط جردن اسکات است.

موشن گرافیک و ارائه ها

نرم افزاری مانند keynote به شما امکان می دهد حرکتی را به متن و تصاویر ارائه خود اضافه کنید. حتی نمودارها یا مفاهیم متحرک می توانند به جذاب تر شدن یک نمایش کمک کنند. من در صورت لزوم جعبه های متحرک را برای ارائه ایجاد کرده ام. این نیز استفاده از گرافیک های حرکتی کمتر شناخته شده است ، اما همین مهارت ها نیز کاربرد دارند.

موشن گرافیک و اینفوگرافیک

برای تأکید بر اطلاعات مهم ، می توانید نمودارها و عناصر اینفوگرافیک را تحریک کنید. همچنین می تواند به افراد کمک کند که ابتدا اطلاعات را بخوانند. ایجاد انیمیشن برای اینفوگرافیک های تعاملی می تواند برای تجربه جذاب کلیدی باشد. موشن گرافیک می تواند به تحکیم چگونگی وقوع انیمیشن کمک کند.

مطالب مرتبط :

 
http://elliottsogz48159.shotblogs.com/-8656534
http://marioawog60370.onesmablog.com/--26779404
http://lukasgviv14692.pages10.com/--26913831
http://marcoojcs15825.blogolize.com/--26777280
http://dallasavox58159.ampblogs.com/--25676170
http://zionfdzb61604.blogzet.com/-8560442
http://edwinzuof69369.suomiblog.com/-9137389
http://reidkexn93714.pointblog.net/--25759318
http://cashdzau26937.full-design.com/--26763163
http://beckettbvpi71592.thezenweb.com/--27471770
http://dominickawpg70482.tinyblogging.com/--25623958
http://donovanavnf60471.designertoblog.com/15763305/
http://caideniexq15826.blogs-service.com/15815583/
http://dantepkdu26925.dbblog.net/16414382/
http://jareddsme58258.mpeblog.com/10125397/
http://jaidenyvoj82603.bluxeblog.com/16372508/
http://conneriaqg69258.articlesblogger.com/10018619/
http://titussfsg58036.arwebo.com/10002945/
http://erickmgcx38269.blogerus.com/10093437/
http://charliejxly25703.bloggin-ads.com/10088560/
http://zanderhbil71581.blogpostie.com/10084756/
http://donovanphcu26936.blogprodesign.com/10054420/
http://elliotticpd47924.tblogz.com/-8766859
http://remingtonxske60483.uzblog.net/-9018265
http://dominickspjb48158.blog2learn.com/24594407/
http://trentonmhar14815.blogofoto.com/16041704/
http://connersjbp92692.free-blogz.com/15760922/
http://raymondcyrk92604.collectblogs.com/15989357/
http://chancefbun93692.blogdigy.com/-8389036
http://augustbvqj82604.alltdesign.com/-13979392
http://elliotjbvo93715.acidblog.net/16101323/
http://messiahetgt03681.blogkoo.com/-13006123
http://archerkznb36915.bloginwi.com/13835026/
http://emilianokeyq14825.jaiblogs.com/12249432/
http://edwinrmaj71582.blogstival.com/10059304/
http://danteftiz48258.designi1.com/9949743/
http://louiswkyl70358.educationalimpactblog.com/9966338/
http://arthurtney48159.ivasdesign.com/9951524/
http://beaujeyr15926.link4blogs.com/10031850/
http://deanhwkw24702.mybloglicious.com/10043140/
http://sergiosokc58269.post-blogs.com/9926147/
http://israelyuof69371.review-blogger.com/9779164/
http://arthurqhym92581.total-blog.com/-18505544

چرا بازاریابی محصول از خود محصول مهم‌تر است؟

پیش‌بینی می‌شود فروش تجارت الکترونیکی تا سال ۲۰۲۱ به ۴.۸ تریلیون دلار در سراسر جهان برسد؛ درنتیجه، فرصت زیادی برای رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارهای وابسته به تجارت الکترونیکی به‌وجود خواهد آمد. با‌این‌حال، به‌دلیل مشکلاتی مثل برندسازی زیر میانگین و تأکید بیش‌ازحد روی محصول به‌جای بازاریابی آن، تقریبا از ۱۰ فروشگاه آنلاین هشت فروشگاه در ۲۴ ماه اول شکست می‌خورند.

وجود محصول برای موفقیت پایدار کسب‌وکار ضروری است؛ اما برندسازی ضعیف در عصر دیجیتالی که همه‌چیز از اعتبار اجتماعی تا شناخت برند شکلی دیجیتالی به‌خود گرفته‌اند، می‌تواند محصول را غیرمرتبط جلوه دهد. به‌گفته‌ی جیدن وو، مؤسس و مدیرعامل شرکت Vantura Cosmetics، کسب‌وکار تجارت الکترونیکی در حوزه‌ی لوازم‌ آرایشی گیاهی و ارگانیک می‌گوید:

برنده بهترین محصول نیست؛ بلکه شناخته‌شده‌ترین محصول است.

این شرکت قبل از عرضه‌ی حتی یک محصول، موفق شد تعداد چشمگیری مخاطب ازطریق شبکه‌های اجتماعی مثلفیسبوک و اینستاگرام جذب کند. این شرکت لوازم‌ آرایشی با بودجه‌ی ۵ هزار دلار و بدون عرضه‌ی حتی یک محصول و تنها در عرض دو ماه به بیش از ۲۷ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام و ۶ هزار دنبال‌کننده در فیسبوک و بیش از ۱۰ هزار ایمیل رسید.

تجارت الکترونیک

شرکت Vantura از ابزارهای متعدد شبکه‌های اجتماعی ازجمله UNUM، اپلیکیشن برنامه‌ریزی و انتشار محتوای دیجیتال، استفاده کرد که دیدگاه‌های داده‌محور را فراهم می‌کنند، برای پاداش‌های تبلیغاتی با شرکت‌های دیگر شراکت و برای رشد مخاطبان از برنامه‌ی انتشار سازگار استفاده کرد. جیدن وو از استراتژی منحصربه‌فردی برای راه‌اندازی کسب‌وکار موفق تجارت الکترونیکی در بازار به‌شدت رقابتی بهره می‌برد. او می‌گوید:

اولین گام پس از راه‌اندازی کسب‌وکار تجارت الکترونیکی، توسعه یا جست‌وجوی محصولی برجسته، اطمینان از عملکرد صحیح آن و سپس ساخت وب‌سایت و کانال اجتماعی است. تا اینجا همه‌چیز درست است؛ اما همه‌چیز به مرحله‌ی بعد وابسته است و بسیاری از کسب‌وکارها هم در این مرحله شکست می‌خورند. دلیل رونق Vantura Cosmetics تمرکز بر تولید محصول بی‌نقص نیست؛ بلکه چشم‌انداز برندسازی است.

هرچه تجارت الکترونیکی به‌سمت تجارت اجتماعی و سندیکای محتوای محصول پیش می‌رود، جایگاه برندسازی به‌عنوان ابزاری قدرتمند و مرزی رقابتی برای ظهور در رقابت انبوه تثبیت می‌شود.

ایجاد چشم‌انداز

محتوا پادشاه است و فروش چشم‌انداز به‌اندازه‌ی فروش خودِ محصول اهمیت دارد. مصرف‌کنندگان می‌خواهند بخشی از جامعه‌ای باشند که در شبکه‌های اجتماعی و در میان فرهنگ محبوب مردم شناخته شده است. یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد چشم‌انداز در برندسازی، استفاده از محتوای مرتبط و سفارشی است.

براساس بررسی‌ها، درصورت سفارشی‌شدن تجربه‌ی خرید، زمان تخصیص‌یافته به خرید آنلاین ۴۸ درصد افزایش می‌یابد. این، یعنی آینده‌ی بازاریابی به برندسازی سفارشی وابسته است. برای برآورده‌ساختن اولویت مشتریان باید داستان برند تشخیص‌پذیر برایشان ساخت. وو می‌گوید:

وظیفه‌ی شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، فروش چشم‌انداز است نه فروش محصول. شما چشم‌انداز را می‌فروشید و محصول خودبه‌خود فروخته می‌‌شود. حالا از خود بپرسید: داستانتان چیست؟

چشم‌انداز Vantura Cosmetics پوست طبیعی و درخشان و درنتیجه، افزایش اعتمادبه‌نفس است. وو درادامه می‌گوید:

هدف اصلی، توسعه‌ی فرهنگی برای صحت فیزیکی است، نه صرفا حفظ استانداردهای سطحی رسانه‌ای.

در شرایطی که فشارهای اجتماعی روی نسل جوان وجود دارد، باید داستانی وجود داشته باشد که برای بسیاری از مردم تشخیص‌پذیر و شناسایی‌شدنی باشد. تأثیر کلی شبکه‌های اجتماعی بر نسل هزاره و نسل Z (متولدین اواسط ۱۹۹۰ تا اواسط ۲۰۰۰) پیامدهای شدیدی خواهد داشت و فشار اجتماعی بر دوش اکثریت جامعه قرار دارد.

خلق داستان برند مرتبط می‌تواند به‌اندازه‌ی استراتژی‌های تبلیغاتی مانند تحلیل نرخ تبدیل و عادت‌های خرید مؤثر باشد؛ زیرا داستان ذاتا شخصی است. در روش بازاریابی و توزیع برندسازی، باید تکثیر واسطه‌های جدید تولید و مصرف محتوا را هم در نظر گرفت.

توزیع و اعتبار اجتماعی

بسیاری از برندهای تجارت الکترونیکی در مراحل‌ اولیه‌ی کار خود براساس بودجه‌ی بند کفشی (تخصیص ناچیز منابع) کار می‌کنند. داستان برندی که برای مخاطب ترسیم می‌کنید، مبنایی برای چگونگی توزیع روایت در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های محتوایی است. مدیریت کمپین بازاریابی در ابتدا کمی دشوار است و با فشارهای فراوانی همراه است؛ درنتیجه، باید قبل از عرضه‌ی محصول استراتژی مناسب توزیع را جست‌وجو کرد. وو می‌گوید:

این وظیفه‌ی شما است که شرکت و محصول خود را روی رادار مخاطب قرار دهید. اگر فرصت اولیه برای تبلیغات صحیح را از دست دادید، انتظار خروجی عمده‌ای نداشته باشید.

بازاریابی

مشکل اصلی در ایجاد استراتژی تبلیغاتی مؤثر دسترسی به کانال‌های محتوایی صحیح و تولید مشارکت بهینه است. ارتباط شبکه‌های اجتماعی و تجارت الکترونیکی در آینده افزایش خواهد یافت و مرز بین اپلیکیشن‌های موبایل و فروشگاه‌های وب و کانال‌های شبکه‌ی اجتماعی محو خواهد شد. علاوه‌براین، به‌نقل از گزارش شاخص جهانی وب، سه نفر از هر ۱۰  نفر برای جست‌وجوی محصول از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و ۲۴ درصد از مشتریان برای اولین‌بار در شبکه‌های اجتماعی جزئیات جست‌وجوی برند را شرح می‌دهند.

اینفلوئنسرها می‌توانند اعتماد مخاطب به برند را افزایش دهند

اشخاص معمولا با برندهای مطمئن کار می‌کنند و برای اعتمادسازی لازم است جامعه‌ای از شبکه‌های اجتماعی ساخت که از داستان و پیامی مشخص برخوردار هستند. استفاده از اینفلوئنسرها (افراد مشهور در شبکه‌های مجازی که به‌واسطه‌ی کار یا فعالیتی مشخص به‌شهرت رسیده‌اند) روشی مؤثر و موفق برای اعتمادسازی برند است.

تعداد اینفلوئنسرها و پست‌های آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی فراوان و بدیهی‌ است با روند کنونی، بازاریابی اینفلوئنسرها روز‌به‌روز افزایش پیدا خواهد کرد. به‌نقل از شاخص جهانی وب، ۱۴ درصد از مصرف‌کنندگان دیجیتال اطلاعات برند خود را ازطریق افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی به‌دست می‌آورند.

افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی طیف وسیعی از مخاطبان و دنبال‌کنندگان را دارند و از دید مخاطبان اینفلوئنسرها افراد موجه و مطمئنی هستند. کسب‌وکارها و تجارت‌های الکترونیکی کوچک شاید بودجه‌ی کافی را برای استخدام اینفلوئنسرهای مشهور شبکه‌های اجتماعی نداشته باشند؛ اما افراد کمتر شناخته‌شده هم تأثیر مثبتی بر برند خواهند گذاشت. اعتبار اینفلوئنسرها همراه‌با چشم‌انداز برند می‌تواند به افزایش مخاطبان کمک کند و برند مدنظر تجارت الکترونیکی را در بازار اشباع‌شده به‌شهرت برساند و موقعیت محصول را در میان پیشتازان صنایع تثبیت کند.

دلیل شکست بسیاری از برندهای تجارت الکترونیکی استفاده از طرح‌های پیچیده‌ی برندسازی بدون تمرکز آشکار است که بدون درنظرگرفتن تکامل تجارت الکترونیکی در عصر دیجیتال به‌دنبال کیفیت محصول خود هستند. ساده‌سازی فرایند، عامل اصلی موفقیت بسیاری از برندهای تجارت الکترونیکی است. وو می‌گوید:

اگر ازنظر استراتژیکی بر کار خود تمرکز کنند، همه‌چیز ساده به‌نظر می‌رسد. لازم نیست صرفا فردی نوآور باشید؛ بلکه تنها باید به مدل‌سازی و اجرای کارهایی بپردازید که نتیجه‌بخش هستند.

چگونه محتوایی برای جذب مشتری بیشتر بنویسیم؟‍‍

تولید محتوا به بخش مهمی از فرایندهای بازاریابی کسب‌وکارها، خصوصا استارتاپ‌ها تبدیل شده است. باوجوداین، بسیاری از کسب‌وکارها از اهمیت آن بی‌اطلاع هستند و تمرکز خود را فقط روی توسعه و بهینه‌سازی محصول می‌گذارند. فرض کنید محصولی را پس از مدت‌ها طراحی و بررسی به بازار عرضه کرده‌اید و اکنون نوبت به عرضه‌ی انبوه آن رسیده است. قطعا در این مرحله، اولین برنامه‌ی شما بازاریابی گسترده خواهد بود. در اینجا باید ابتدا از خود بپرسید روی کدام کانال‌های بازاریابی بیشتر تمرکز کنم؟


نکته‌ی واضح در بررسی پاتل این است که تبلیغات بازدهی مناسبی دارند؛ اما بازاریابی محتوا با هزینه‌ی ارزان‌تر،بهره‌وری بیشتری خواهد داشت. درنتیجه‌ی این یافته‌ها می‌توان اهمیت کپی‌رایتینگ (تولید محتوا با هدف جذب هرچه بیشتر مشتری) را درک کرد. اکنون و پس از پی‌بردن به اهمیت محتوا، به این سؤال می‌رسیم که چگونه محتوایی برای جذب مشتری بیشتر تولید کنیم؟ در ادامه‌ی این مقاله‌ی زومیت، به این پرسش پاسخ می‌دهیم.نیل پاتل، استاد بازاریابی آنلاین، بودجه‌های بازاریابی ۲۰۸ شرکت را به‌طورمفصل بررسی کرد. در بررسی وی مشخص شد ۶۰ درصد از هزینه‌ی بازاریابی شرکت‌ها، به گوگل ادوردز اختصاص داشت و ۲۰ درصد دیگر در تبلیغات فیسبوک هزینه شد و بازاریابی محتوایی با ۱۰ درصد بودجه در رتبه‌ی بعدی قرار گرفت. تبلیغات در گوگل و فیسبوک بیشترین نرخ تبدیل مشتری را داشتند؛ اما بازاریابی محتوایی ۶۰۰ درصد بازگشت سرمایه‌ی بازارایابی را برای شرکت‌ها به‌همراه داشت. این درحالی‌ است که نرخ بازگشت سرمایه در تبلیغات ۳۵۰ درصد بود.

اهمیت به الگوی خواندن

مطالعات درباره‌ی الگوی خواندن کاربران نشان می‌دهد که در مقاله‌های انگلیسی و زبان‌های چپ به راست، الگویی شبیه به حرف F در خواندن مطالب وجود دارد. همین الگو را می‌توان برای زبان فارسی و دیگر زبان‌های راست به چپ هم تأیید کرد و آن را به‌صورت حرف F برعکس در نظر گرفت.

یادداشت برداشتن

در الگوی خواندن F، کاربران عموما خط اول مقاله را می‌خوانند و سپس برای درک بهتر موضوع، تا پایین آن را اسکن می‌کنند. در جریان اسکن طولی مقاله، زیرتیترها توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند که درنهایت الگوی F را تشکیل می‌دهند. شایان ذکر است الگوهای مطالعاتی دیگری هم برای خواندن مقاله وجود دارند؛ اما الگوی مذکور درحال‌حاضر اهمیت بیشتری برای کارشناسان بازاریابی محتوا دارد. برای طراحی هرچه‌بهتر مقاله و همراهی با الگو، راهکارهای زیر پیشنهاد می‌شوند:

  • تیتر و زیرتیترها را واضح و روشن بنویسید.
  • مهم‌ترین کلمات را در ابتدای متن به‌کار ببرید. هم در شروع پاراگراف‌ها و هم زیرتیترها، مهم‌ترین کلمات را در ابتدا استفاده کنید.
  • کلمات و عبارات مهم را برجسته (Bold) کنید.
  • با استفاده از رنگ و کادر و تصاویر، اهمیت بخش‌های کوچک را تقویت کنید.
  • از فهرست‌‌های عددی، گلوله‌ای و جدول استفاده کنید.

پرهیز از تعریف بیش‌از‌ حد، پرداختن به حقایق

تبلیغ‌ محصول و سازمان قطعا جذاب خواهد بود؛ اما مشتریان در محتوا به‌دنبال چنین متن‌هایی نیستند؛ زیرا آن‌ها زمان کافی برای خواندن تعریف‌های زیاد شما از محصول و خدمات را ندارند. درواقع، مخاطبان همیشه به‌دنبال حقایق و اطلاعات مهم هستند و هرچه‌سریع‌تر باید به آن دست پیدا کنند.


contentبرای پرداختن دقیق‌تر به جزئیات باارزش متن و حقایق،‌ ابتدا فهرستی از عناوین و دلیل‌های اهمیت آن‌ها را آماده کنید. محصول شما چگونه به مشتریان کمک خواهد کرد؟ چه چیزی محصول شما را بهتر از رقبا می‌کند؟ در پاسخ به این پرسش‌ها فقط نظر خود را ننویسید؛ بلکه آموزش و بیان حقایق با لحنی جذاب را در دستورکار قرار دهید. اگر محتوای خود را کوتاه و جذاب و درک‌کردنی تولید کنید، بهتر از زمانی خواهد بود که فقط به تعداد کلمه‌های آن وفادار می‌مانید.

محتوای جذاب

کاربران امروزی زمان درخورتوجهی را برای مطالعه یا به‌نوعی مصرف محتوا در گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها سپری می‌کنند. به‌بیان‌دیگر، آن‌ها همیشه به مصرف محتوا تمایل دارند؛ اما در میان حجم عظیم انتخاب‌های موجود، محتوای جذاب و مفید ارزش بیشتری دارد. درنتیجه، اگر محتوای شما جذابیت چندانی نداشته باشد، مردم تنها به خواندن بخش‌های ابتدایی آن اکتفا می‌کنند. درنتیجه، احتمال تبدیل مخاطب به مشتری هم بسیار کم خواهد بود.

وظیفه‌ی تولیدکننده‌ی محتوا، تنها اطلاع‌رسانی و آموزش نیست؛ بلکه ایجاد جذابیت و علاقه هم در چنین محتوایی اهمیت پیدا می‌کند. برای اطلاع از مفید‌ بودن یا نبودن محتوای تولیدشده، می‌توانید عوامل زیر را در وب‌سایت و سرویس‌های خود بررسی کنید:

  • میزان فراوان ترک وب‌سایت
  • تعداد درخورتوجه لغو ثبت‌نام یا دنبال‌کردن در شبکه‌های اجتماعی
  • تعامل کم
  • اشتراک‌گذاری اندک در شبکه‌های اجتماعی
  • کاهش ترافیک یا نداشتن رشد

برای افزایش درگیری مخاطبان و تولید محتوای جذاب می‌توانید راهکارهای زیر را پیاده کنید:

  • تولید محتوای مختصر و مفید
  • تولید محتوا با قابلیت خوانایی چشمگیر
  • تزریق متن‌های خصوصی و صمیمانه
  • داستان‌گویی
  • اضافه‌کردن محتوای بصری

content

تمرکز روی تیترها

تیتر را می‌توان مهم‌ترین بخش محتوا نامید. اگر با تیتر نتوانید مخاطب را جذب کنید، هیچ‌گاه متن اصلی خوانده نخواهد شد؛ درنتیجه فرایند انتخاب و نوشتن متن باید مانند نام‌گذاری محصول برایتان اهمیت داشته باشد. برای انتخاب بهترین تیتر می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

  • مجهول‌گذاشتن بخشی از هدف متن
  • اضافه‌کردن لحن شرکت
  • مناسب برای موتورهای جست‌وجو
  • پرهیز از تمرکز زیاد روی کلمات پرجست‌وجو
  • توصیفی‌بودن

شخصی‌سازی


درک اشتباهات
داستان‌گویی اگر به‌صورت مناسب انجام شود، حکم اسلحه‌ی مخفی را برای کسب‌وکارها دارد. البته، نباید تولید محتوا را با رمان نوشتن اشتباه بگیرید. درمقابل، هرچه به‌سمت شخصی‌سازی متن پیش بروید، جذابیت آن بیشتر خواهد شد. برای داستان‌گویی ابتدا به خلاقیت نیاز دارید. داستانی تعریف کنید که به محصول و خدمات شما مرتبط باشد و تصورات قدیمی و شعاردادن و تلاش واضح برای جذب مخاطب را کنار بگذارید.

شاید پس از رعایت همه‌ی نکات در تولید محتوا، نتیجه‌ی دلخواه را به‌دست نیاورید. هرگز در چنین مرحله‌ای تسلیم نشوید و متن خود را برای بازبینی به نویسنده‌ای دیگر ارجاع دهید. برخی از تولیدکنندگان حرفه‌ای محتوا علاوه‌بر تولید، در بررسی و تحلیل نیز دستی دارند و می‌توانند درکنار تیم بازاریابی شما، به بهبود بازاریابی محتوایی کمک کنند. به‌هرحال، همکاری با حرفه‌ای‌ها برای درک اشتباهات اولیه عموما الزامی خواهد بود.

content

نوشتن هدفمند و ساده

پیش از نوشتن اولین کلمه، هدف خود را مشخص کنید. هدف شما فقط نباید فروش محصول و خدمات باشد؛ بلکه باید مشتریان را به محصول خود مشتاق و حتی عاشق کنید. فراموش نکنید برای ایجاد حس اشتیاق در مخاطب، محدودیت کلمه دارید. به‌‌عبارت‌دیگر، باید با استفاده از کمترین کلمات، منظور خود را به بهترین نحو منتقل کنید. ساده‌نویسی را به‌عنوان وظیفه‌ی اول خود در تولید محتوا در نظر بگیرید. هدف اصلی باید ایجاد رابطه با خواننده باشد و سپس، اهمیت آموزش و دیده‌شدن محصول به‌میان می‌آید. درنهایت، برای رسیدن به همه‌ی اهداف باید سادگی را مدنظر قرار دهید که درکنار جذاب‌بودن، احتمال جذب مشتری را افزایش می‌دهد.

تحقیق و برنامه‌ریزی


در بخش برنامه‌ریزی محتوا می‌‌توان نکاتی همچون انتخاب نوع و طول آن را عنوان کرد. پیش از نوشتن باید بدانید چه سبکی از محتوا تولید خواهد شد، آیا از ابتدا به داستان‌گویی می‌اندیشید یا مقاله‌ای علمی با تمرکز بر تحقیقات مدنظر شما است؟ به‌علاوه، طول محتوای تولیدی نیز بسته به کانال توزیع باید انتخاب شود. به‌عنوان مثال، متنی که در وب‌سایت منتشر می‌شود با محتوایی که در شبکه‌های اجتماعی دیده خواهد شد، تفاوت‌های اساسی دارند.شاید فرایند تحقیق پیش از نوشتن، برای اکثر افراد خسته‌کننده به‌نظر برسد. محتوایی که پایه‌ی علمی و تحقیقاتی نداشته باشد، احتمالا مخاطب فعال و باهوش امروزی را جذب نخواهد کرد. هدف تحقیقات اضافه‌کردن محتوا و جزئیات مرتبط به متن اصلی است. به‌عنوان مثال، می‌توان محتوای تبلیغاتی را با رخدادهای روز جامعه‌ی هدف مرتبط کرد تا حس زنده‌بودن را منتقل کند.

در مرحله‌ی نهایی برنامه‌ریزی، تیترها و زیرتیترها را انتخاب کنید. سپس یک یا دو موضوع مهم در هر بخش را انتخاب کنید تا متن روی آن‌ها متمرکز شود و درنهایت، متن خود را پیرامون همان موضوعات مهم توسعه دهید. فراموش نکنید تولید محتوای عالی به زمان نیاز دارد. این بخش از بازاریابی را باید به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل در نظر بگیرید و بهترین افراد و حداکثر زمان را به آن اختصاص دهید.

چگونه یک طراح سایت ماهر شویم؟


سئو ، اکثر ترافیک وب سایت توسط موتورهای جستجو گوگل، بینگ و یاهو به سایت ها هدایت می شود. اگر چه شبکه های اجتماعی هم میتوانند ترافیک برای سایت شما ایجاد کنند، ولی موتورهای جستجو، روش اصلی برای هدایت ترافیک برای اکثر کاربران اینترنت هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی لینک داخلی می توانید به مقاله ی لینک دهی داخلی و افزایش سئو سایت و تاثیر لینک سازی داخلی بر سئو مراجعه کنید.

دارکوب اخیرا کانال تلگرامی راه اندازی نموده است که از طریق لینک کانال تلگرام دارکوب می توانید مطالب آموزشی این مجموعه را دنبال نمایید. لینک تلگرام دارکوب می باشد

اسکیما محصول همکاری چندین موتور جستجو با یکدیگر است. این قابلیت به موتورهای جستجو کمک می کند تا آیتم های خود را هر چه بهتر به کاربران نمایش دهند. احتمالا شماهم دیده اید که در برخی از موارد وقتی کلمه ی را سرچ میکنید در کنار برخی از لینک های ستاره های وجود دارد این برای نمایش امتیاز کاربران به مطلب است که می توانید تاثیر بسیار خوبی بر روی سئو سایت داشته باشد.

اما سئو سایت باید با آگاهی کامل و به صورت اصولی انجام شود و اگر به دست افراد غیر حرفه‌ای سپرده شود، ممکن است نتیجه آن عکس باشد. نیو دانش با استفاده از تکنیک های استاندارد و اصولی خود در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت همراه شما می باشد. اگر می خواهید بصورت کاملا استاندارد جزو نتایج اول گوگل باشید کافی است با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما درخواست برسی سایت خود را کنید تا آنالیز کاملی از سایت خود را دریافت نمایید.

لینک سازی خارجی یا بک لینک ، هر لینکی که از سایت مبدا که به سایت شما داده شود بک لینک است. بک لینک ها یکی از فاکتور های مهم و تاثیرگذار در سئو سایت هستنــد. گوگل و یا سایر موتورهای جستجو لینک های موجود در سایت ها را دنبال می کنند و اطلاعات کاملی در مورد لینک های خارجی و یا لینک های داخلی سایت دارند. روش های زیادی برای دریافت بک لینک از سایت ها دیگر وجود دارد برای اطلاع از برخی از روش های دریافت بک لینک رایگان می توانید به مقاله ی بک لینک رایگان چه تاثیری بر سئو دارد مراجعه کنید.

اگر در یک صفحه یا کل سایت یک لینک با یک متن مشابه تکرار بشه ، مشکلی در سئو سایت بوجود میاره؟

معمولا اسم خود دستگاه یا قطعه سرچ میشه بهتر دقیقا اسم خود کالا بگذارید چون کسی نمیاد خدمات داخل عکس ها سرچ کنه مثلا تعمیر موبایل میزنن موبایل مدل ... و عکس هارو نگاه می کنند و تمام صفحات ایندکس میشن اما اینکه در سرچ بیان خیلی به ندرت امکان داره

از هم اکنون برای سایت خود برنامه ریزی نموده و با توجه به امکانات و زمان خود چرخه زمانی مشخصی را برای ارسال مقالات جدید در سایت معین نمایید. به عنوان مثال می توانید هفته ای یک و یا چند مقاله و یا یکی در هر ماه در سایت خود بارگذاری نمایید. نکته ای که مهم می باشد آن است که شما این زمان بندی را برای همیشه رعایت نمایید به این صورت که در صورتی که شما هر روز یک مقاله جدید در سایت خود بارگذاری می نمایید این کار را برای همیشه ادامه دهید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

سئو حرفه ای سایت نه تنها موجب کشف و ارتقای کسب و کار می‌شود، بلکه فرصت های ویژه‌ای برای درخشش برند فراهم می‌کند.

افزایش رتبه سایت در گوگل و رسیدن به صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی مرتبط دغدغه اصلی مدیران سایت ها است.